ul. Głębocka 15, 03-287 Warszawa

pt: 10:00 - 21:00; Najbliższa niedziela (27.04): handlowa

English Українська

REGULAMIN AKCJI PROMOCYJNEJ pod nazwą: ”Zrób sobie Dzień Dziecka”

CENTRUM HANDLOWE ATRIUM TARGÓWEK

 

 1. Postanowienia ogólne

  1. Nazwa Akcji promocyjnej – Akcja promocyjna będzie prowadzona pod nazwą Zrób sobie Dzień Dziecka”.
  2. Organizator Akcji promocyjnej – Organizatorem Akcji promocyjnej jest Creality Sp. z o.o.
    z siedzibą w Łodzi, przy ul. Sienkiewicza 85/87, 90-057 Łódź, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców KRS prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia, XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000310441, NIP: 7311986834, REGON: 100546233, z kapitałem zakładowym w wysokości 540 000,00 zł.
  3. Miejsce Akcji promocyjnej – Akcja promocyjna odbędzie się w Centrum Handlowym Atrium Targówek, ul. Głębocka 15 03-287 Warszawa.
  4. Zleceniodawca Akcji promocyjnej – Akcja promocyjna organizowana jest na zlecenie podmiotu Atrium Targówek sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Ostrobramska 75C, 04-175 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000714891, numer NIP: 5252639299, numer REGON:363205695, kapitał zakładowy 2.265.000 zł
  5. Okres Akcji promocyjnej – Akcja promocyjna odbędzie się w dniach 29 maja oraz 01 czerwca 2021 r.

 

2. Definicje

  1. Akcja promocyjna – Akcja mająca na celu promocje wydarzenia oraz rozdanie nagród Uczestnikom Akcji.
  2. Okres uprawniający do wzięcia udziału w akcji promocyjnej – okres trwający wyłącznie w dniach 29 maja oraz 01 czerwca 2021 r., w godzinach 11:00 – 20:00.
  3. Centrum Handlowe – Centrum Handlowe Atrium Targówek, ul. Głębocka 15 03-287 Warszawa.
  4. Warunek uprawniający do wzięcia udziału w Akcji Promocyjnej – W Akcji promocyjnej mogą brać udział wszyscy odwiedzający Centrum Handlowe w okresie trwania Promocji, ze szczególnym uwzględnieniem osób nieletnich w wieku od 0 do 16 lat,
  5. Punkt Obsługi Akcji promocyjnej – Znajduje się przy sklepie NewBalance w dniach 29 maja oraz 01 czerwca, w którym hostessy w godzinach 11.00 – 20.00 będą obsługiwać Uczestników Akcji promocyjnej zgodnie z niniejszym Regulaminem,
  6. Nagroda w ramach Akcji promocyjnej – nagroda, o których mowa w pkt.5 Regulaminu.
  7. Uczestnik/ Uczestnicy Akcji promocyjnej – osoba lub osoby spełniające kryteria, o których mowa w pkt. 2 b) Regulaminu, biorące udział w Akcji promocyjnej. Uczestnik może wziąć udział w Akcji Promocyjnej maksymalnie 1 raz w ciągu Okresu Akcji Promocyjnej.
  8. Regulamin Akcji promocyjnej – niniejszy regulamin.

 

 3. Uczestnicy Akcji promocyjnej

  1. W Akcji promocyjnej mogą brać udział wszyscy odwiedzający Centrum Handlowe w okresie trwania Promocji, ze szczególnym uwzględnieniem osób nieletnich w wieku od 0 do 16 lat,
  2. W Akcji promocyjnej nie mogą brać udziału:
  • osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, wykonujące usługi na podstawie innej umowy cywilno-prawnej, jak i współpracujące z Centrum Handlowym lub Organizatorem Akcji promocyjnej, ani osoby dla nich najbliższe,
  • osoby, w tym osoby działające w imieniu przedsiębiorców, które zawarły z Centrum Handlowym umowę najmu lub dzierżawy powierzchni, jak również ich pracownicy
    i osoby świadczące dla nich usługi na mocy innej umowy cywilno-prawnej, jak również ich osoby najbliższe,
  • osoby, w tym osoby działające w imieniu przedsiębiorców, które na terenie Centrum Handlowego posiadają punkty handlowe lub usługowe, jak również ich pracownicy
    i osoby świadczące dla nich usługi na mocy innej umowy cywilno-prawnej, jak również ich osoby najbliższe,
  • osoby, w tym osoby działające w imieniu przedsiębiorców, które na terenie Centrum Handlowego wykonują czynności związane z obsługą Centrum Handlowego, w tym związane z agencją ochrony, usługą sprzątania, świadczeniu usług technicznych etc., jak również ich pracownicy i osoby świadczące dla nich usługi na mocy innej umowy cywilno-prawnej, jak również ich osoby najbliższe,
  • osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, wykonujące usługi na podstawie innej umowy cywilno-prawnej, jak i współpracujące z Centrum Handlowym, ani osoby dla nich najbliższe,
  • inne osoby biorące bezpośredni lub pośredni udział w przygotowaniu i prowadzeniu Akcji promocyjnej;

 

 

4. Zasady Akcji promocyjnej

  1. Osoba, spełniająca przesłanki opisane w pkt 3 Regulaminu, może wziąć udział w Akcji Promocyjnej i odebrać nagrodę. Nagrody są wydawane wyłącznie w dniu 29 maja 2021 r. oraz 01 czerwca 2021, w godzinach 11.00 – 20.00.
  2. Akcja promocyjna nie jest grą losową, ani zakładem wzajemnym w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 roku o grach hazardowych, a także nie jest konkursem w rozumieniu przepisów prawa.

 

5. Nagrody w ramach Akcji promocyjnej:

  1. Nagrodą w ramach Akcji promocyjnej są balony na patyku w ilości 400 szt. oraz bańki mydlane w ilości 250 szt. dziennie.
  2. Łączna ilość nagród wynosi 1300 sztuk.
  3. Uczestnik spełniający warunki Regulaminu, uprawniony jest do odbioru maksymalnie jednej Nagrody w całym Okresie Akcji Promocyjnej.
  4. Nagrody są wydawane do wyczerpania puli Nagród.
  5. Uczestnikowi Akcji promocyjnej nie przysługuje prawo do otrzymania ekwiwalentu pieniężnego zamiast Nagrody;
  6. Praw i obowiązków związanych z uczestniczeniem w Akcji promocyjnej, w tym także prawa do żądania wydania Nagrody – nie można przenosić na inne osoby;
  7. Nagrody w Akcji promocyjnej nie podlegają wymianie na gotówkę ani na jakiekolwiek inne Nagrody rzeczowe;
  8. Nie ma możliwości zakupu Nagród;
  9. Nagrody muszą być odebrane osobiście przez Uczestnika Akcji promocyjnej;
  10. Organizator dopuszcza możliwość zwiększenia ilość nagród podczas trwania Akcji Promocyjnej.

 

6. Zasady postępowania reklamacyjnego

  1. Reklamacje mogą być zgłaszane pisemnie za pośrednictwem poczty lub pisemnie bezpośrednio
    w Biurze Organizatora na adres wskazany w punkcie 1 lit. b) Regulaminu w terminie 7 dni licząc od dnia zakończenia Akcji promocyjnej. O prawidłowym wniesieniu reklamacji decyduje stempel pocztowy lub potwierdzenie jej złożenia w biurze Organizatora.
  2. Każda reklamacja powinna zawierać następujące dane Uczestnika Akcji promocyjnej:
  • imię i nazwisko, adres zamieszkania oraz numer telefonu kontaktowego składającego reklamację,
  • powód reklamacji oraz treść żądania reklamacyjnego;
  1. Reklamacje rozpatruje Organizator. Rozpatrzeniu podlegają wyłącznie reklamacje – zgłoszone
    w formie pisemnej, zawierające dane określone w pkt 6 lit b) Regulaminu;
  2. Postępowanie reklamacyjne trwa 7 (siedem ) dni roboczych. Zawiadomienie o wyniku reklamacji zostanie przesłane składającemu reklamację pocztą (listem poleconym) na adres wskazany w reklamacji. O zachowaniu siedmiodniowego terminu decyduje data nadania przesyłki przez Organizatora (data stempla pocztowego);
  3. Postępowanie reklamacyjne jest dobrowolne, a wyczerpanie postępowania reklamacyjnego nie jest konieczne przed realizacją swoich roszczeń na drodze postępowania sądowego.

 

7. Postanowienia końcowe

  1. Organizator Akcji promocyjnej – ma prawo odmówić przyznania Nagrody Uczestnikowi Akcji promocyjnej, w stosunku do którego powziął uzasadnione podejrzenie o podejmowanie działań sprzecznych z Regulaminem po przeprowadzeniu postępowania wyjaśniającego stwierdzającego dokonanie naruszeń.
  2. Pełna treść niniejszego Regulaminu dostępna będzie w Okresie Akcji promocyjnej – w Punkcie Obsługi Klienta Centrum.
  3. Wszelkie spory wynikłe z tytułu wykonania zobowiązań związanych z niniejszą Akcją promocyjną będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny.
  4. Organizator Akcji promocyjnej ma prawo do odwołania Akcji promocyjnej z uwagi na wystąpienie okoliczności niezależnych od Organizatora, siły wyższej oraz problemów technicznych pojawiających się w miejscu odbywania się Akcji promocyjnej uniemożliwiających działania Punktu Obsługi Akcji promocyjnej, których nie był w stanie przewidzieć przy jego organizacji. Odwołanie. Akcji Promocyjnej nie dotyczy osób, które w chwili odwołania Akcji Promocyjnej spełniły już warunki, o których mowa w pkt 4 a Regulaminu.
  5. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego.