News date: 27 November 2019
„Prezent prawie idealny” to nowa kampania marki biżuterii.
Emma Roberts i kultowe okrągłego pudełko TOUS w kampanii o musicalowym klimacie.
Barcelona, listopad 2019 r. – Nadchodzi okres świąteczny i wszyscy szukają idealnego prezentu.
TOUS wie o tym. Dzięki tej kampanii firma przedstawia „prawie idealny” sposób aby go znaleźć.
W nowej kampanii marka Tous po raz pierwszy prezentuje reklamę świąteczną w charakterze musicalu. Aktorka Emma Roberts opowiada historię, ukazującą radość z dawania, jednocześnie żartując z kultowego okrągłego pudełka marki, które jest trudno zapakować.
Z odrobiną humoru, kampania pokazuje emocje związane ze znalezieniem i wręczeniem tego „prawie idealnego” prezentu. Kiedy piosenka i choreografia stworzona specjalnie na tę okazję osiągają swój wielki finał, publiczność dochodzi do wniosku, że nie musisz się martwić o pakowanie, ponieważ tak naprawdę liczy się to, co jest w środku. Stąd hasło kampanii: Trudno zapakować, łatwo pokochać.
Kampania będzie transmitowana w telewizji w Hiszpanii, Meksyku, Portugalii i Rosji oraz wyświetlana w kinach w Polsce, na Ukrainie i w Czechach. Kontynuacją tych działań beda media cyfrowe, zewnętrzne i prasa na całym świecie.
Ponadto influencerzy z całego świata podejmą wyzwanie polegające na zapakowaniu „prawie idealnego prezentu” poprzez #tousunboxing challenge, które rozpocznie się na Instagramie w grudniu, a sama Emma Roberts zainicjuje je za pośrednictwem swojego konta osobistego.