ul. Głębocka 15, 03-287 Warszawa
News date: 15 October 2019
Amerykański dom mody GUESS już od 6 lat aktywnie wspiera działania organizacji non-profit o nazwie Get in Touch. Jej zadaniem jest budowanie świadomości i edukacji w zakresie chorób i dbania o zdrowie piersi. W przypadku chorób nowotworowych najważniejszym czynnikiem jest czas, dlatego tak istotne jest wczesne rozpoznanie problemu, a tym samym podjęcie skutecznej walki o zdrowie. Get in Touch nieprzerwanie szerzy działania z zakresu informowania kobiet w tym temacie i skutecznie przyczynia się do poprawy statystyk wcześnie wykrytych i jednocześnie wyleczonych chorób.
W ramach wsparcia amerykańska marka co roku wypuszcza specjalny model zegarka i cały dochód ze sprzedaży trafia na konto fundacji.
Do sklepów Time Trend właśnie trafił kolejny limitowany zegarek przeznaczony na ten szczytny cel. Motywem przewodnim kolekcji jest kolor różowy, czyli barwa ściśle związana z budowaniem świadomości na temat nowotworów.